Fullt ös!!

På jobbet är det ös, mängder av folk, tusentals paketinslagningar (känns det som) och en hel del kräng!
Och jag gnäller inte, men man blir trött av att stå, vara snabb & rask och framförallt trevlig & tillmötesgående HELA dagarna.. Och det gäller att hålla allt & alla i huvudet! Lätt att snurra till det vill jag lova.  Fast det är ju en kort intemsiv period så det är bara att härda ut!
Hoppas bara att mitt begynnande halsont inte blommar ut utan bromsas bort med Ipren..
**
Började på några julkort, de måste ju postas i morgon senast... Blir nog inte så många är jag rädd! Oops!
***
Såg just på TV om det hemska motorvägsraset i Munkedal.... Läskigt att sådant händer. Hoppas att de som varit med om det, inte får allvarligare skador. Usch & fy för olyckor och katastrofer!
Då kan man bannemej sitta här & vara trött, och inse att man ska vara tacksam i stället. Tacksam för att man är "hel"  och trygg. För tacksam över det är man ju, även om man typ varje dag önskar sig fler timmar, och färre bestyr!
**

Nä det blir nog klart / slut med detta, men hoppas ni mår gott och hinenr med alla "jul-måsten!"
(jag köpte min första julklapp igår, får nog ta resten på lördag;-) )

Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

jag förstår precis vännen... har också jobbat inom "handeln" i juletider... många år... och det var ju inte en gång man somnade hemma hos föräldrarna på julafton i väntan på mat! *ler* hoppas du tar det lugnt i alla fall, och att du får en paus då och då... ska bli kul att träffa dig ikväll! *kram*

2006-12-21 @ 10:09:17
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Morfen

Kikar förbi och önskar GOD JUL! Det är hemskt med vägraset.. får se hur de lyckas fixa vägen nu... Hoppas du slipper mer halsont.
KRAM!

2006-12-22 @ 19:01:39
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja du, dessa måsten.....hoppas det blir lite lugnare för dig när julen väl är här!!!
kram och ha en riktigt god jul!!!

2006-12-23 @ 13:19:40
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: malin

hoppas att allt lugnat sig och att du nu har en skön kväll så här strax före julafton, kanske vi hörs ikväll? tack för en trevlig fika i torsdagskväll,det var mysigt att träffas - kungälv var faktiskt inget dumt ställe! *ler* hörs! *kram*

2006-12-23 @ 19:28:07
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0