lite fler bilder från hösten!

När Malin med familj var och hälsade på i lördags hämtade jag först kameran efter att Sonja så fint lagt sig tillrätta i Marcus knä! Han var väl sådär nöjd med denna ömhetsbetygelse, men klappade snällt på henne ändå! Hädanefter ska jag skärpa mig på kameraanvändningsfronten!
Marcus & Sonja myser
Ja det ser ju nästan ut som han inte vill att hon ska komma undan ;-)
Två soffpotatisar:
Malin & Maria i soffan
Och nej, vi är inte stupfulla eller så, fastän våra ögon ser konstiga ut!!
Det är bara ett litet försök att ta bort de röda ögonen i PSP, gick inte så bra ...
Nån kanske har tips på hur man gör??!

En mysig kväll blev det iallafall, tack vännen!


Sedan hittade jag ju fler bilder under morgonens uppladdning/ urladdning (?), dessa är från scrapträffen den 26/11. Alla bruttor är inte plåtade, för efter några bilder scrappade jag åter loss, men här är ett par iallafall:
CaritaQK-stansning pågårTina in action
Malin H ler fint i kameran
Så kul med bilder, ska verkligen bli bättre &flitigare med kameran!

Kommentarer
Postat av: malin

kul med bilder från träffen! det var ju så roligt... synd att jag inte kunde stanna längre... *ler*

2006-12-08 @ 07:44:05
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: malin

det var ju inte bara träffen jag skulle kommentera *hehe* virrpanna! det var såå mysigt att hälsa på er, typiskt att jag glömde kort och blomma/present hemma... men du vet hur det är... är man snurrig så... Maten var jättegod och vi tyckte alla fyra det var toppen, så kul att träffas! hoppas vi ses allihop snart igen! *kraaam*

2006-12-08 @ 07:45:27
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Carita

Oj då, fick syn på mig själv... Det är dock roligare att se alla 2a än sig själv...

2007-02-10 @ 10:34:39
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0