Papperskraft i september

Collage bord på PapperskraftCollage`s bordCissi & Malin på Papperskraft Två goa medarbetare!!

Efter Papperskraft glömde jag min ena kamera hos Cissi ( och den jag fick med mig på söndagen hade slut på batteri..) . Där har kameran vackert legat till förra söndagen då Cissi kikade in på PaperDolls träffen och pratade lite o lämnade den efterlängtade kameran! Främst är det E som har "längtat" då han nyss fått den!  Spännande att kika igenom o kolla bilderna- för vad & när har man ju oftast hunnit glömma vid det laget!!
 Dessa bilder fanns glädjande nog i kameran,  Malin var duktig att fota lite före & efter mässan öppnades!

Hmm några rader från mig iallafall, ska uppdatera Er mer imorgon, för då är jag nämligen ledig!!  Skönt att det är städat hemma, för då slipper man iallafall det på den lediga dagen och kan göra något skoj! Eller så vore det kanske dags för lite bokföring, usch & fy! ;-) Inte så kul, men nödvändigt dock, och det närmar sig ju trots allt årsskifte.. Ha det gott! 


 

Kommentarer
Postat av: elisabethp

åååååhhh.... mässa.....vad roligt det var! Hoppas vi ses på söndag!

2006-12-04 @ 21:24:05
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Malin

kolla kolla! *ler* kul att se!!! vad roligt det var på mässan... minns jag extra mycket nu när jag ser de här bilderna - har du fler? *nyfiken* vill seee! hoppas det blir fler gånger *blink* kram på dig vännen - hörs under dagen?

2006-12-05 @ 07:57:41
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Morfen

Åh Papperskraft... *drömmer mig tbx till fika och pappersfrossa* Jag som inget skulle handla, jo jo.. Malin "lurade" allt på mig lite. ;)

2006-12-05 @ 08:05:41
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0