Åh... tristess.... Usch!

tofflorsjöbodsview
Jag tror att jag blir tokig!!
Det fattar ju vem som helst att när det är typ 30 grader ute vill ju inte så många gå & shoppa....
Vi borde få dispens  att stänga affärerna nu!!!

Röksugen är jag, hungrig är jag med och hade hellre vart hemma och scrappat! *Tycker lite synd om mig själv, fniss*  Att det bara är idag och imorgon som jag ska jobba hjälps liksom inte nu!!! Sedan är det 4 dgr ledigt igen, jobba 2, ledig 2 dagar jobba en,  ledig 4 dagar, jobba2 osv..

Ooops!! Såg just mig själv i spegeln- hoppsan- solen tog visst igår! ;-) Lite röd är man allt. Har ju inte hunnit sola så mycket i år (ännu) så jag inväntar fortfarande den dära fräscha, bruna färgen! Den kommer nog tids nog =)

Låg vid vår sjöbod & njöt ett par timmar igår på dagen, åh så skönt!  Vattnet var varmt, solen stekte, Faster Ingela & två av kussarna var där, så det blev lite häst & kattprat! Alltid Mysig för man ses ju inte så överdrivet ofta precis. Fotade några bilder, ska lägga upp dem senare. Skönt att se tillbaka på när novemberregnet smattrar på rutorna och man huttrar i stugorna..

Scrappade en sida igår kväll, eller rättare sagt scrappade OM en sida.  Jag gjorde den snabbt & lätt på scrapträffen i lördags, och det syntes ju om man säger så! Nu är den fortfarande enkel, men bättre än innan! 

Japp- så var det dags att återgå till jobbet en stund- fick en liten leverens nu!  

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst är det synd om oss som jobbar i värmen... *ler* men nu är det inte långt kvar till semester - jag längtar mig BLÅ!!! snart bara två arbetsdagar kvar... och ca 2½ timme kvar av den här dagen... *svettigt*

Det var kul att träffa dig i lördags, en jättemysig scrapträff verkligen - hoppas att ni gör det till en tradition!? Jag kommer gärna.

Ska också jobba lite till... men kikar kanske in om en stund igen för att se om du skrivit något kul!

*kramar*

2006-07-05 @ 13:50:58
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0