Oj oj oj, idag känner man av att man har ett huvud...

 
Denna brutta "lurade ut" mig igår!  Åkte till Annelie direkt efter jobbet, hon hade lagat supergod fisksoppa som vi åt med vitlöksbröd och det var så mysigt! (Sedan lånade jag deras dusch på egen risk- vattnet i brunnen var slut- så det fanns ju stor möjlighet att stå med lödder i håret och inget vatten.... Men det klarade sig! )

Efter lite piff & fix & klädbyten & " Ska jag ha dessa eller dessa?" och "Kan jag ha det såhär " och " jäkla håååår" samt några cider/groggar/öl så bar det av till Kookaburra på Stenungsbaden. Ganska glest med folk- kan det vara för att det är löning först på tisdag?? Träffade iallafall 3 gamla kompisar som man inte ser så ofta- det var kul! Sedan blev det att gå upp till själva Baden och där var ju också "sådär alltså" . Annelie var i sitt esse och övertalade mig- jag är inte SÅ dansant- att dansa loss på golvet. Jaja det var rätt skoj trots allt!  Varmt var det=)  Kröp till kojs vid 04 i natt och blev väckt av min "snälla"  sambo vid halv 9... Då var det grus i ögat kan jag säga! Men några koppar kaffe & äggmackor senare piggnade man till lite iallafall!

Var det förrästen dig Tina som jag såg dansande frenetiskt i den korta vita kjolen och cowboyhatt ?!!

Nu ska jag röja i köket lite och sedan är det nog scrappingtime! Det är förrästen scrap & surfläge hela dagen idag för Emil ska på "Herrmiddag" kl.13 så jag ska bara njuta hela dagen!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul!!!!! Låter som en toppenkväll! *ler* Varför ringde ni inte mig?? *hihi* Hoppas huvudvärken släpper..... *kram*

2006-07-22 @ 12:16:25
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

TÄNK om det hade varit sååå väl att det varit jag som rockade loss!!! Det hade ju inte varit omöjligt, men nej det var inte jag...
Vad kul att sitta och scrappa hela långa dagen! jag säger bara NJUUUT! kram t

2006-07-22 @ 13:45:04
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0