Scrappat lite denna söndag !

broderbrodertva
Trots att jag var på fest igår var jag uppe tidigt idag och grejade.  Gjorde ett kort till Emils systerdotter, eftersom familjen skulle hälsa på Oss idag. En sån liten, liten sessa hon var Klara! Nu, 8 veckor gammal, var hon 52 cm lång! Jätte"smal" och så hade hon ont i magen trodde AK för hon skrek mest. Jag höll henne inte denna gång, men imorgon ska jag!  De blev så glada för nallen och kortet- det skulle de rama in sa de..Kul!

Sedan var vi på tomten och kollade, barnen var busiga & lekfulla och gosiga som vanligt när man ser dem!
Hämtade min bil som jag körde till festen igår em. och lagade mat väl hemma igen. Sedan satte jag mig o scrappade framför TV:n, det var ju fotbollsfinal!
Bilderna blev dessa 2 år gamla på brorsan när han skulle överträffa mig med att sitta kvar i fåtöljen jag vunnit. Snöpligt för honom gick det inte så bra!! Och snöpligt för mig- jag vann två värdelösa plastfåtöljer det inte ens gick att sitta i- när jag kunde vunnit ett slags gummibåt med motor för typ 70.000 spänn...
Och likadant när jag vann en morgonrock istället för en vedeldad badtunna i samma skede.... Fast jag har ju iallafall vunnit en TV & DVD en gång!! ;-) Den dagen var det rolig post!
Jaja, nog om detta!
Nu ska det röjas i vardagsrummet så det inte ser utsom häromdagen!
Godkväll! =)








Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg lo Maria!!! Den vill jag nog lifta om jag får! Men först måste jag städa klart *urk* men det är ett långtidsprojekt. Måste se till att skaffa mig en smart idébok också, så att jag kan rita ner sådana här fina skisser/layouter för framtida bruk! *ler* Kramkramkram!!!!!!!!

2006-07-09 @ 22:09:53
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Sofia

My gosh! Vad du vinner saker ;) . Synd det inte blev en vedeldad badtunna, den hade passat bra på den nya tomten! Snygg LO! Känner mig lite inspirerad av den :)
Ha det bra! Kram Sofia

2006-07-10 @ 00:19:14
Postat av: Tina

NICE lo!!! Härliga färger!!!

Kram Tina

2006-07-10 @ 00:34:17
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Zarah

Schyssta vinster - och supersnygg och kul LO! :D

2006-07-10 @ 13:26:45
URL: http://zarischka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0