Fyller-i-an, fyllera!

Har hittat dessa frågor på någon blogg, kommer inte ihåg vems, idag. Kände för att fylla i lite svar, det var så länge sedan!  Utmanar den som har lust att svara på desamma!


FÖRSTA
Riktiga jobb:
Kassabiträde på Ica
Egenköpta CD: Nirvana
Piercing/tatuering: Navelpiercing och tre hål i öronen
Riktiga kärlek: Klasskompisen Per
Fiende: Modedockan, på Mellanstadiet *hihi*

SENASTE

Biltur: Landsväg från metropolen Henån
Kyss: kom från Emil
Låne-bok: ? Går igenom mina egna bokklubbshögar när jag hinner. Jo förrästen- Dan Brownbok förra hösten- som jag läste två kapitel i och lämnade igen.
Film sedd: Ice Age 2
Dryck förtärd: Bara en massa kaffe
Mat äten: Frukostgröt & mackor
Telefonsamtal: Tele2 som ville kränga abonnemang
Skiva spelad: 3 Doors down eller Creed i bilen
Irritation: På datahaveriet på jobbet igårkväll

JAG

Vill: att allt sorterar & städar sig själv så jag kan scrappa!!
Har: för mycket tråkiga saker att göraoch ett starkt röksug just nu
Önskar: att det var sommar!
Hatar: att vara stressad
Är rädd för:  krig, småkryp och åskan
Hör: bara mitt hamrande på tangenterna just för tillfället
Undrar: hur vårt hus kommer att bli!
Ångrar: att jag inte stack iväg utomlands för typ 2-8 år sedan
Älskar:  Emil, katterna, vänner och familjen
Sjunger: hellre än bra
Gråter: lätt vid sorgliga saker

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: skriver i kalendern ibland
Jag gillar att laga mat: Inte speciellt faktiskt, kan bero på tidsbrist också.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: jodå, det finns säkert mer än en!

FAVORIT

Nummer: 3
Färg:  blå/turkos, brunt, svart
Dag:  Gillar fredag, brukar vara skön stämning då! Fast lördag-söndag mer!
Månad: Sommar såklart! Alla årstider har ju sin tjusning..
Drycker: Kaffe!

FÖREDRAR

Gos eller hångel: Gillar båda ;-)
Te eller kaffe: te funkar, men kaffe är bäst.
Mörkt eller ljust öl: USCH till bägge!
Rött eller vitt vin: Aj löööv red wine!

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Snyftade lite när jag kollade på Animal Rescue förut.
Hjälpt någon? Ja, fixat med Emils papper har jag ju gjort.
Köpt något? En massa tråkig mat och frimärken
Gått på bio? Nepp
Sagt 'jag älskar dig'? Nej det har nog inte blivit av!
Saknat ett ex? nej
Skrivit i en dagbok? nej
Haft ett seriöst samtal? ja
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Gav Emil en namnsdagskram ( efter att han sagt att han fått två grattisSMS av kompisar och bett mig gissa varför, vilket jag inte kunde... Fast jag kom ihåg det förra året iallafall!)

Kommentarer
Postat av: Malin

vilken rolig! kul att läsa mer om dig *ler* den ska jag också försöka svara på... när jag hinner!

2006-11-14 @ 17:02:46
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0