Helgen som varit

I fredags blev det några snabba timmar på jobbet, sedan bar det av mot Stockholm. Jag, Emil & svärmor. Vi hade det riktigt mysigt, pratade och drack kaffe, och stannade en snabbis på Marieberg för att köpa en missad present (eller några klädesplagg i mitt fall).
Vid 21 tiden var vi framme på Lidingö. Hela familjen var vakna och lilla Klara hade blivit sååå stor!
klara jag
På lördagen var det dop och stor mottagning hos familjen M. Det gick bra och var himla trevligt.
På söndagen var det färd mot västkusten,  och besök hos E´s bror i Mariefred. Vi fick oss en härlig promenad och guidning av Robban vid Gripsholms Slott, Grafikens Hus, och god mat på restaurang Broccoli, innan det åter var dags att ta plats i bilen. Trevligt i det sköna vädret med en bensträckare, synd bara att kameraminnet var fullt! 
 slottetgripsholms
(Jag är pygmén  i mitten.. med vind i håret...)

framsidan
Det var ett himla vackert slott!
Såja, nu ska här packas upp grejor på jobbet, ha en skön start på veckan!! =) 


Kommentarer
Postat av: Tinafina

Sicken härlig och fullspäckad helg du har haft!!! Vilka fina foton! Det blir till att börja framkalla så att man har att scrappa när det vankas scrappening!!!
Kram Tina

2006-10-09 @ 11:25:22
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin

vilka härliga bilder - låter som en lyckad helg! du, jag försvann inte förut... hade skrivit ett långt mail till dig (från hotmailen) och så fick vi problem med datorerna på jobbet och ALLT försvann. *suck* sedan hann jag inte skriva mer... men vi hörs ikväll va'? KRAM!!!

2006-10-10 @ 17:09:08
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0