Helgen..

Har gått i rasande fart!! Som vanligt eller hur ;-)

Fredag: Hemma från jobbet 20.30. Såg "Idol" och scrappade lite.
E var hos en kompis. 

Lördag: Upp i ottan, började med att tvätta bilen, fortsatte med några maskiner tvätt,
att rengöra dusch, badrum & kök, i sådana utrymmen man inte tar så ofta, frostade av frysen
( vi har uppenbarligen inte den frostfria frysen), röjde lite allmännt. E var vid huset & grejade.
Sedan lade jag in lite nytt i shopen o satt vid datorn en stund.
Vi var bjudna till ett par kompisar på middag, och det var på cykelavstånd- andra gången jag
använde min cykel i år, eller ja egentligen på 3 år.. Skönt! De bjöd på god trerättersmeny
och friskt med vin & likör. ( KAN vara därför man är lite seg, men inte bara därför!)
Strax efter ettsnåret cyklade vi hem i natten. Nu märks det att det börjar kyla på!
Kallt om händerna kan jag lova!

Söndag: Vi drog oss till 9.15, frukost och sedan tog vi en tur till Torp. Handlade mat,
nytt duschhandtag och grej till kökskranen. En snabbtur på Panduro blev det, men sparsamt
shoppat- några smyckeslås och så bara. Sedan hemåt, stannade på pizzerian och hämtade
kebabrullar. Gott, och såg på en film och sov i soffan en stund. Efter det stack jag bort till
Emil i huset med kaffe och tillbringade en stund på taket med att prata, fota och beskåda
omgivningen. Härlig utsikt när man kommer upp lite! Nu är det en stund framför TV:n som
väntar, och sedan lär man somna gott!
Tack för era kommentarer tidigare, så roligt att läsa!
**Gäsp** Vi "hörs" kanske imorgon!

nock
rönnen

Kommentarer
Postat av: Tinafina

WOW det låter som en hektisk men rolig helg!!! Gött att ha fått städat...du..välkommen att fortsätta här!
Åh, så fina foton du har tagit tjejen!!!
Kraaaaaaaam Tina

2006-10-15 @ 21:04:24
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin

då förstår jag att du är trött vännen... snacka om att du fått gjort mycket i helgen! *ler* kul! och vilka underbara bilder - schysst utsikt! ni kommer att få det så bra i huset...det är jag helt övertygad om. *kram*

2006-10-15 @ 21:15:34
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabethp

Uppe på taket???? Hur våågar du? Men fin bild blev det iallafall!

2006-10-16 @ 17:08:16
Postat av: ÅsaF

Vilken tempo-helg!! Impad! :-) Härliga foton, vilken grym utsikt!

2006-10-16 @ 21:03:53
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0