Scrappat ÄÄÄÄÄntligen!

Det har vart mycket de sista veckorna, och det har -om det blivit bloggat alls- inte handlat om scrapbooking överhuvudtaget.
Ibland är ens liv inte tillräckligt scrappigt!!
Idag blev jag överraskande nog ledig från jobbet och har tagit det lugnt, med scrapsakerna framför TV:n och hittills
har det blivit en sida med ett kort från årsskifteskvällen (huja- snart ett år sedan redan) :
redo

Var tvungen att testa lite Crate- Cowboy-papper! Vad passar till nyår om inte stjärnor så klart!
Texten utstansad i QK Studio som är en härlig stil =)

Hädanefter hoppas jag kunna visa upp mer scrappat- speciellt eftersom jag kommer att hinna 
scrappa mer har jag tänkt! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilket fint foto på er båda! :O)

Kramen Anna

2006-10-03 @ 15:41:57
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Malin

sant Maria - mer scrap åt folket! *ler* ser gärna mer av dina layouter, ofta och mycket! ni är så gulliga på det här kortet du och emil, och layouten är SNYGG!!! vi kanske kan scrappa tillsammans snart??? eller vad tror du??? (nu ska jag förflytta mig till scraphörnan *hehe*)

2006-10-03 @ 19:54:30
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Sofia

Så fint kort på er! Jättefin LO! Och va snyggt papper! Hoppas vi får tid att ses någon dag:)
Kram På Dig!!! Sofia

2006-10-03 @ 23:00:37
Postat av: Tinafina

WOW sicken härlig lo!! Jättefint kort! Gillar prickarna!!!
Kram Tina

2006-10-09 @ 11:27:18
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0