Å så var helgen snart slut- igen

Tiden har verkligen svischat på de sista veckorna!
Jag jobbade i fredags och en liten stund idag, och igår var vi hos svärmor och hade lite besök hemma under kvällen. Tidigare i veckan bakade jag småkakor en eftermiddag och dagen efter hade jag mammagruppstjejerna med sina barn på besök. Annars har det mest vart vanlig vardag här hemma!

Några sidor har jag scrappat, men det har inte direkt gått med nån som helst raketfart =) 
Dessa två var kul att få gjort, då fotona inte är så bra, och då är det extra kul när man ändå scrappar dem!
image498 
Om att det är lite svårt att (hinna) få till fina foton på bebisar =)  De viftar gärna, rör sig ju hela tiden
och skrattar ju inte precis på beställning! Äntligen fick jag använt detta papper, T´s tröja passade ju
perfekt till!
image499
Ugglepyjamasen (hur stavas egentligen p-mas?) och lite tillfixade rest-bokstavsstickers.

Slutligen denna, med lilla flickan som sover så gott:
image500

Skrev texten för hand, men så fick den inte plats, så jag har velat fram & tillbaka lite, men nu skrev jag ut på datorn så att det blev klart nån gång.

Nu är det Umgåstid!
Ha en skön söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: Ita

Jag måste ju bara säga: jag tycker att dina Lo är så fina!!! Uggle pappret var ju stört skönt (var hittar/hittade man det?) Grymt kul oxå att T har en lika dan p-mas (ger mig inte på att stava *ler*)
Kram

2008-04-14 @ 18:14:55
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: malin

åhhhh vilka underbara layouter vännen-
det är verkligen så mycket kärlek i dina sidor, helt fantastiskt *kram* hoppas vi ses snart...

2008-04-15 @ 20:53:58
URL: http://mallafors.se
Postat av: Kate Hudson

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-09-06 @ 09:15:37
URL: http://kate-hudson.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0