Tiá går och Thea går litegrann

Ja jisses vad tiden går fort- jag har sagt det förr, jag vet, men jag blev förskräckt när jag såg hur  längesedan det var egentligen som jag uppdaterade bloggen! Tia går liksom! Nu ska jag bättre mig lite igen!
Här har det iallafall varit både fullt ös och ganska lugnt, vi har spenderat semestern hemma, Emil lägger sten runt huset, har byggt farstukvist och lite sånt. Sedan har det blivit en del turer i båten vi köpte i höstas. Så skönt!

Jag har jobbat 2-3 dar/veckan och det har vart skoj, nu är vi väl tillbaka på 1/v eftersom E börjar jobba igen imorgon. 

Thea ja, hon tar ibland 4 steg i rad innan hon sätter sig igen, ibland står hon jättelänge själv. Det tar sig med gå-ingen! 

Igår var vi på kräftskiva, ett rejält gäng var det där, typ 58pers. Jättetrevligt och skoj! Så nu passar jag på att data lite innan jag ska hämta Thea hos mormor =)

Lite sommarscrapp:






Har några till liggande, men de kommer senare.
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: malin

oj! här har jag missat... hon är ju stora damen nu - lilla Thea - så söt så söt... och helt underbart fina layouter! fantastiskt fint vännen kramar

2008-08-21 @ 21:12:30
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0