Blåsig fredag kväll

Först och främst- TACK alla ni som lämnat avtryck här i bloggen!!! Lite nya ansikten fanns det, och det är så roligt att se vilka ni  är och även hitta till några nya bloggar att kika in i!
Tack för att ni "visade er"!

****************************************************************************************************************************

Idag var det fredag igen, och det blåser enormt här hemma.
Avskyr verkligen blåsten, då vårt sovrum är oskyddat mot västan, och jag ligger som en spänd stålvajer hela natten och lyssnar. Usch! Men det skulle avta framåt morgonen som tur var.

Inget scrap i veckan- frustrerande!
Det har vart en konstig vecka, har inte fått möjlighet att göra nåt kul egentligen, Thea har sovit konstigt och krävt sin uppmärksamhet. Det enda nyttiga jag gjort utom att städa och sånt då, var att fått ena katten kastrerad, och så har jag träffat en vän jag inte sett på det senaste halvåret, det var mysigt att ses igen!

På söndag ska jag jobba, men hoppas att få tid att scrappa lite imorgon, det riktigt suger i scraptarmen nu!!

Önskar er en härlig helg!
Kram Maria

image457
Här var en liten bild från Läcko Slott., förra lördan. Kan säga att vi var ensamma där i blåsten!


 


Kommentarer
Postat av: malin

ja jag förstår verkligen att det blåser kring knutarna på ert hus - ni har ju inget runtom som tar första smällen av vinden! härligt foto på familjen, kul med utflykt till Läckö slott... där har jag inte varit sedan... oj en skolresa i fyran kanske? :O synd att vi inte ses idag, men vi kanske hörs - ha det bra,jobba lugnt vännen *KRAM*

2008-02-24 @ 07:09:15
URL: http://mallafors.se
Postat av: Smarre

Åh nu blir jag allt lite avis. Jag har velat se Läckö slott sedan jag var liten och hade ett Sverigepussel där det fanns med. :-)

2008-02-24 @ 09:16:28
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Malin H

Det blir inte alltid som man tänkt sig..... gammal klyscha som funkar :-)
Hoppas på bättre tider framöver med mer pyssel och mindre stormar!! Jättefint foto!!
kram kram

2008-02-27 @ 08:06:24
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Malin H

......glömde, vad tror du, är du redo för en paperdolls snart??? Vet att de kära vännerna är shoppingsugna! Du kanske har lust att komma en stund???
Kram igen *ler*

2008-02-27 @ 08:07:51
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0