Scrappträffen i lördags

I Lindome var jättetrevlig!
Fint ordnat av Anne och en massa glada tjejer på plats!
Vi var runt 40 st som träffades från 10, och jag tror att en del stannade till 22?
Jag var tvungen att åka hem tidigare då vi var bortbjudna på kvällen. Det blev en ganska lång dag för mig ändå, jag åkte hemifrån redan 07.17 eftersom jag skulle vägen om mamma o hämta lite grejor.
Skoj var det i alla fall!  Jag hade med Collage-grejor till försäljning och tog just nu en liten paus med uppackning och "transport" upp till kontoret. Puh!

Lite scrappat blev det när jag väl kom igång:
image462
Thea som sover i vagnen. De röda pappret samt det brunrandiga är nytt i butiken från CI. Me like!

image463

Ett favoritfoto från BB, just inkomna på avdelningen efter att Thea kommit. Trött Trio! Bakgrunden är vit cardstock, och det blev ojämnt när jag scannade- som vanligt-så det ser lite konstigt ut..

image465
Denna var till en skissutmaning och jag hade turen och glädjen att vinna fina papper och blommor, samt en journalers notepad! Den grönbladiga pappret köpte jag på "loppis" och behövde det verkligen -fick ju användning för det bums!  *Fniss*

Denna gjordes inte på träffen, men dagen innan till Scrapinspirations skiss nr #24
image466

Passade så bra med småbilder eftersom jag glömt framkalla en av de stora bilderna från detta baktillfälle.

Nu så ska jag fortsätta packa upp!
 

 

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh så mycket fint Maria!! Älskar din snödroppelayout! Kram Åsa

2008-03-03 @ 11:31:07
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Charlotta

OJ, här var det mycket nytt !! och fint !!!

2008-03-03 @ 20:16:34
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: malin

wow shit du är verkligen produktiv nu vännen - och såååå snyggt! helt underbara layouter *kram* hoppas HOPPAS vi ses snart...

2008-03-03 @ 21:40:21
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0