Trevlig långhelg!

En riktigt härlig långhelg har vi haft!
Med så mycket att stå i att jag inte hunnit uppdatera!

onsdag em var vi på lite mingel och invigning av ett gäng sjöbodar Emil & hans arbetskamrater byggt för en herre på Morlanda Säteri. De ligger vackert nere vid färjan till Flatön. Lilla T var såklart med!
 
Torsdag hade vi kalas, E fyllde år. Släkt & vänner var här, trevligt!

Fredag var lugnt med pappersarbete för min del. Jättekul =)

Lördag jobbade jag och sedan hade vi besök av E´s gudmor med barn och barnbarn trevligt!
E var ute med grabbarna på en liten kustsväng, så jag och T var hemma och tag det lugnt. Mer pappersarbete..

Söndag var en trevlig dag!
Vi åkte ner till Familjen Fors,  Malin & Markus och barnen. Jättemysigt att träffas, det var flera månader sedan!
Det bjöds på supergoa grillade hamburgare=)  Och vi insåg att det verkligen är dags för oss också att ta fram grillen! Jag hade ju glömt kofta till Thea, men det hade Malin lösning på- T fick låna Elins dockkofta- en cool limefärgad tröja som Malin haft som liten !
 

Idag , sista dagen- som vanligt, har jag deklarerat. Skönt när det är avklarat!

I kväll ska jag se om jag kan få scrappat lite, det riktigt kliar i fringrarna efter flera veckors scraptorka.
Dra fram lite saker och kolla på Cashmere Mafia, det tycker jag låter lagom soft !

Avslutar med en liten bild på Thea som är 8 månader idag!


Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: malin

åh det var så roligt att träffa er - vilken liten prinsessa hon är Thea :) nu finns en liten bild på henne i min blogg också - tack för att ni kom, och stort tack för den fina blomman!!!! (hur går det med ps-kursen? jag hittade det där med skärpa/oskarp mask i 7:an - vi kan ta det på telefon snart?) *kramar*

2008-05-07 @ 08:38:00
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0