Scrappat lite i helgen

Jojomän i söndags brydde jag mig inte ett skatt om att det behövde röjas här hemma!
Hakade på några utmaningar som fanns på Svensk Scrapbookings Cybercrop i helgen, och det blev 3 LO:s:



Målat i papprets mönstrer med ProMarkers, använt chipboard, knappar och handskriven text , -hade tur som hittade en rad som passade mig i efterhand- allt jag kom ihåg att jag skulle ha var "färglagt med promarkers". Men det funkade ju ändå, trots att jag förlade mitt papper med infon! Under det gröna prickiga bandet är massor av vitt tyll, men det syns ju inte så bra på bilden. I verkligheten är det mysigt fluff!



Färgutmaning brunt/ turkost.



En BOMutmaning- scrappa ditt barndomshem- passade mig toppen då jag länge tänkt att göra detta!

Kom just på att jag har lite LO:s kvar från Lindometräffen som jag ännu inte scannat, de kommer kanske imorgon!
Nu ska jag lägga in Crates härliga papper i shopen, de bör dyka upp i veckan!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: malin

härliga layouter vännen - hon är ju söt som socker din lilla skrutta ;) gillar verkligen din scrapstil, det är såå snyggt! och vad spännande det låter med nya crate... hehe kram på dig, ses snart!!!

2008-10-14 @ 07:56:33
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0