Prinsen

Här var han en vecka gammal och på sin fasters kalas. Måste börja fylla upp hans album nu =)


Här sover han sött, men de senaste dagarna har mest bestått i att bära, klappa på magen (kan magknipet bero på björnbärspaj? Känns inte så men..)  och ett evinnerligt ammande. Vad sägs om varannan timma mest hela tiden? Belöningen kom inatt, då han bara åt 3 ggr. Lagom till att man borde fått sova kommer en pigg, busig och alldeles omöjlig storasyster in och börjar kravla runt i sängen klockan 06.. Då är man inte riktigt upplagd för bus! 
Nu har vi lite tid för oss själva, men jag vet inte  vilken ända av "att göra"-listan jag ska börja hugga in på, så jag startar vid datorn, för här är svårt att sitta när Thea är med. Hon vill ju så gärna "hjälpa mamma" med tangentbord & musklick!

Önskar er en skön dag i solskenet!
 

Kommentarer
Postat av: Ita

vilkrn ågren du ger mig... jag har inte gjort en LO på Milo än å han e 5 mån nu.... Men dina är lika fina som vanligt!!!

Kram

2009-08-21 @ 10:42:42
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Vonna

Jättefin LO.

Var rädd om dig och försök att vila så mycket det bara går. Göm "Att göra"-listan på nåt bra ställe.

2009-08-23 @ 23:44:33
URL: http://www.vonnasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0