Söndag kväll

Visst känns det som att det är Torsdag- Söndag- Torsdag-Söndag hela tiden? Det tycker åtminstone jag!!

Helgen gick fort som vanligt! Igår var vi hemma och grejade hela dagen, E med skorstensinstallation till vår nya kamin, jag grejade inne, var med Thea, samt gjorde ett kort till ett par kompisar som hade inflyttningsfest som vi besökte på kvällen. Det var trevligt- men det var en himla massa poliser där ;-) De är poliser, paret, och hade en del arbetskompisar där såklart!

Har jobbat idag, handlat & tankat på vägen hem, fikat med Theas farfar, bläddrat i helgens tidningar, betalat trista räkningar, mailat lite och nu ska jag fixa nåt att äta innan  Beck börjar på TV. Hoppas på att man inte sett den, men det är nog inte så.. 
Skulle vart på scrapträff med de härliga göteborgstjejerna idag, men vi fick ju inte ihop det på jobbet tyvärr. Det går förhoppningsvis fler tåg snart!

I morgon är en dag späckad med måsten och tider att passa kryddat lite skoj, men inte stressa upp sig!  

Har en massa pyssel som ligger och väntar på att jag ska ta tag i det- pärlor, tyg , träfigurer, möbler- you name it! I morgon kommer nog lite nya foton också. Konstigt att man aldrig hinner beta av de gamla bara *hihi*

Hittade lite snyggt på nätet, visst är det läckra smycken?
Designern heter Anne Kiel och har shop på Etsy.
  
Något att få på Alla Hjärtans dag det!

Dessa är också supersnygga:


Bilderna är lånade från Anne Kiels sida på Etsy. Underbara hantverk helt klart!!

Hejsvejs, magen kurrar!



 

Kommentarer
Postat av: Ita

Gillade hjärt ringen!!! Skit läcker.

Synd att du inte var med igår.

Kram

2009-02-02 @ 15:28:57
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: malin

hallå vännen - tack för att du fixade med grejerna i Ericas väska :) det såg jättefint ut - men jag hann såklart inte pyssla något, det blev ju lite oväntat Scandinavium för familjen Fors igår - Linus & co gick till FINAAAAL i gp-pucken lycka men nu är jag sugen... kram på dig

2009-02-02 @ 17:26:45
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Hejsvejs! Tack för väskan :) och allt som låg i. Det är så härligt att ha den. Men jag blir tokig på hur jag skall packa den. Saknade dig i söndags, så se nu till att boka in den 15:e mars. Kram kram Erica :)

2009-02-04 @ 08:43:47
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Gunilla|uniquelyme

Hej! Tack för besöket i min blogg. Vilka snygga smycken du hittat! Vad mycket kärlek som finns i dina layouter också. Det lyser om dem.

2009-02-04 @ 22:33:03
URL: http://www.uniquelyme.se
Postat av: ina

hej

Vilka fina Los du har gjort. Gillar smyckena skarpt. Spännande när lillan börjar dagis.. minns när Emma började... men här ute trivs hon som fisken på dagis.

hoppas vi ses på orust scrap ngn gång. //ina

2009-02-10 @ 22:48:12
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0