Äntligen...

lite lugn & ro!

Nu är mitt "jobb" sålt och överlämnat, och jag har blåmärken på rumpan av att ha suttit & stansat in inventeringsresultat.
Vi spenderade nästan 12 timmar med att inventera i söndags, 6 personer, och medan de nya ägarna byggde om igår så satt jag vid datorn och knappade in efter våra listor. Phu!!
Och nu har jag jobbat klart! Känns riktigt bra nu när jag har vant mig!

Nu hoppas jag hinna med här hemma, att få ordning på Theas rum och kontoret/ living room uppe. Att plocka fram och förbereda bebiskläder- nu är det bara 20 dagar kvar till BF- det känns när man ska försöka sova på nätterna, det är stört omöjligt! Varmt, bökigt och massor av bråkig halsbränna. Men den som väntar på nåt gott!

På midsommarafton kommer det ett gäng med folk hit, hoppas få en trevlig kväll!

Nu ska jag strax hämta lillskruttan på dagis, handla mat och fortsätta att städa, men ska uppdatera snart!!


Från båtturen för två veckor sedan. Ett par sekunder innan Thea kom på att det är skoj att springa i vattnet, tog fart och lade sig raklång =) Årets första dopp!

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas nu att du får några härliga lediga veckor - njut av din tid och greja inte föör mycket ;) lite kan du göra sedan också! kram på dig, härligt foto på lilla skruttan

2009-06-17 @ 11:22:12
URL: http://mallafors.se
Postat av: Erica

Ja, de sista veckorna är jobbiga.... men snart är det över och du får en ny liten guldklimp i famnen :) vem bryr sig då om halsbränna och annat bök.... ;) Önskar dig och din familj en riktigt härlig midsommar :) Kram Erica

2009-06-18 @ 07:11:07
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Maria K

Hehe- minnet är kort som han sa...

Såg att jag redan haft med detta kort alldeles nyligen, men jag bjuuder på lite upprepning! =)

2009-06-18 @ 16:55:02
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Ita

Det närmar sig med storm steg, spännande, jag minns knappt hur det var trots att det inte var länge sen, men samtidigt minns man, konstig kännsla... Älskade att vara gravid.

Kram

2009-06-20 @ 17:41:39
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0