Kusinpuss, och Photoshoptips mottages!

En sida blev scrappad i förrgår efter att Thea äntligen somnade, nattuggla precis som sin mamma ;-)


Visste inte riktigt vad jag skulle göra med bilderna, men visst kan det vara kul att ha denna söta händelse dokumenterad!
Kollat igenom mina kort, men de flesta är bara trista.

Måste ta tag i mitt photoshoppande, så att jag lär mig göra lite roliga saker med bilderna.
Några roliga PSPtips någon??  Snabba enkla grejor, rutor, overlays och annat  ger sån rolig effekt! Har försökt lägga in mina egna foton, men fattar inte hur jag får storleken rätt, alltså hur jag vet i vilken storlek min bild ska vara för att passa i tex. en Polaroidbilds-mall. Det blir bara knas hur jag än gör...

Har du nåt skoj att "lära ut" eller bidraga med, kommentera gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0