Onsdagskväll

Mitt i veckan, varje timme är en timme närmare helgen! Härligt det ;-)
Jobbar mån-fre, men imorgon kommer jag hem tidigare än 20:00 så det är sköönt! Hinner gosa med Thea, och inte så stressigt före mitt egna läggdags helt enkelt.
Nu har jag i vilket fall som helst max 8 dagar kvar att jobba, bara denna veckan och nästa, innan ägarbytet på jobbet sker.
Sorgligt men ändå OK. Har ju vart involverad i 11 år i denna butik, och jobbat i 5 år, så det är klart att det känns konstigt! Jag kommer ju fortsätta att kika in och hälsa på och handla när L tar över för att hålla abstinensen borta  =)

Gjorde klart en LO om vår lilla pratkvarn idag, inte helt lätt att läsa vad jag skrivit, men det är skönt att ha några av hennes vanliga "sayings" på pränt i alla fall, hon babblar mest hela tiden!



Stansade ut bokstäver i foam med Revan, smidigt, bara att limma på! Men måste ju erkänna att jag föredrar stickers, för bekvämlighetens skull.

Beställde lite nya foton igår, hoppas de hinner komma innan helgen!
Nu är det dags att stänga ner för idag, ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken härlig LO. En riktigt kul idé så att man kommer ihåg alla roligheter barnen sa.... man glömmer så fort. Kram kram Erica :)

2009-06-04 @ 17:22:12
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anneli

Instämmer med Erica, bra idé att pränta ner så man minns. Vår store kille kunde inte säga Bamse och Lille Skutt utan kallade dom för Samse och lille Dutt! L

Trevlig helg!

krAM Anneli

2009-06-05 @ 22:04:29
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: malin

shit! vilken cool layout... den är grymt vännen!!! hoppas att ni får ett bra avslut på jobbet, både du och din mamma (hälsa henne så gott från mig) - kram på dig, ha en fin helg med familjen :)

2009-06-06 @ 18:20:38
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0