Solskensmorgon

Härligt när man fått sova hela natten, Thea har "snällt" sovit i sin säng, och man har haft gott om plats själv, och vaknar kl. 06.00 och är PIGG!!
En kopp kaffe och god sommarfrukost, och en stund framför datorn, härligt!


Morgondimman har lättat och solen strålar ute, och himlen är blå! De säger att veckan ska bli fin & varm så jag hoppas man ska få sola sig lite!

Igår skulle Emil egentligen åkt på AC/DC men jag hade lite konstiga känningar i magen, och rörde mig stelt som bara den, men den lill* krabaten är fortfarande kvar på insidan magen, precis som jag anade. E kände att han inte ville riskera nåt, hade vart lite trist om han åkt ner och jag inte kommit fram på telefon till honom och det dragit igång! Men men, liten kommer nog stanna inne ett tag till, idag är det 2 veckor kvar tills det är beräknat. Snacka om att det gått fort!

Nu skulle jag ju egentligen ha fixat med lite foton så att jag kunde skicka för framkallning, men instället har jag surfat runt en massa, och hittade denna roliga kurs:


På jessicasprague.com kan man registrera sig, och sedan skaffa sig lite mer kunskaper när denna 2-veckorskurs drar igång. Hoppas hinna vara med! Ser ju att den startar 6/7- vår bebisdag- men det kan ju funka ändå ;-)

Nu ska jag kolla igenom de senste veckornas foton, och om ett par timmar ska vi åka till Sofia och förbereda lite inför Orustscrappen som går av stapeln på lördag.

Ha en skön måndag!

 

Kommentarer
Postat av: Ita

Jag vill oxå sova en hel natt!! Taskigt för Emil att missa AC/DC, jag kunde tagit hans biljett ;) men förstår att han inte vill riskeran ngt.

Kram

2009-06-23 @ 09:01:16
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: ina

Visst är det skönt när man kan sova?

Vår gemensamme granne Daniel var på AC/DC och han hade tydligen tyckt det var för långt (2 förband....). så jag vet inte om ni hade det bättre hemma tillsammans ler

Ser också fram emot lördagen.

Vi ses då.

Kram Ina

2009-06-23 @ 13:25:45
URL: http://morkullan-otterslatt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Åh så gott det ser ut!!

Hoppas den lille krabaten vill komma ut snart.

Ha en skön sommar!!!

Kram

2009-06-24 @ 09:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0