Sköna vardagskvällar

Helgen som gick var i "soffans tecken". Nu har äntligen mitt illamående släppt och jag har jobbat två dar som har varit helt OK. Eftersom E inte är helt återställd efter sin operation har jag slutat tidigare för att hämta Thea på dagis.
Skönt med kvällar hemma! Vi har ätit middag ihop alla tre, och det är inte ofta till vardags- men oj så mysigt!
Strosat runt lite i trädgården och funderat på buskplanteringar och bara njutit.
Och lite scrap har jag hunnit med på kvällarna idag och igår, gjort klart några som legat. Och nu finns det inte en kvadratcentimeter med ledig plats på mitt 3,5 m långa bord- allt är bara en enda röra! :) Angenämt problem dock!


 

Nu väntar en dusch och sedan är det bingen!


Kommentarer
Postat av: malin

härliga layouter :) syltkortet är ju helt obetalbart!!! vilken lycka!!! kram på dig, ska bli SUPERKUL att träffa dig imorgon - jag längtar :)

2009-05-20 @ 21:54:38
URL: http://mallafors.se
Postat av: ita

åh va sugen jag blir på att scrappa när jag ser dina fina sidor!

Kram

2009-05-21 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0