Prinsen 2 månader

Dagarna går så fort! Lillprins är redan 2 månader och "stor och stadig" (om man nu kan kallas det vid den åldern!).  Missade 2-månaderskontrollen i måndags, lite för mycket annat i skallen verkar det som, men annars hade jag ju vetat hur stor han var. Över 6 kg är det iaf och runt 60 cm. Och äter konstant...
Han är ett "lätt" barn, lugn och go nästan jämt! Så söt, med underbart leende och vill gärna vara med och prata! Mycket pussar och klappar från oss alla får han, och en hel del från storasyster!



Thea ser ut att ha väldigt roligt!

Nu säger jag god natt för idag :)

Kommentarer
Postat av: Ita

Jag fattar inte hur de kan äta såå mycket som de gör... min har ju dock kräkts upp mycket av det men ändå.... inte konstigt att de växer så, all mat måste ju ta vägen någonstans.

Kram

2009-09-10 @ 20:02:40
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: malin

åh - era två små skruttar är så söta så söta så söta... sååå söta :) hälsa och gratta henne i efterskott från familjen Fors :)

2009-09-13 @ 15:12:58
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0