10 favoriter från 2009

Här kommer de 10 layouter jag tycker bäst om, av olika anledningar, det kan vara historien bakom, motivet eller bara för att,  från förra året: 























För den uppmärksamma så blev det faktiskt 11 st, den sista kom med för att det var så härligt att bli påmind om hur Thea sa: Thea é ja! Vad fort tiden går.. Snart är det Elliots tur att tala om vad han heter, han har just " sagt" ma-maa ett par ggr, så det är ju en bit kvar men ändå!

Nu snöar det för fullt, hoppas det inte tilltar i styrka..
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Superfina allihop!

Du är så duktig Maria!!!!



Kram Sofia

2010-02-19 @ 07:55:06
URL: http://fialisan.blogg.se/
Postat av: Ita

Vissa har jag missa tror jag, men jätte fina!! Gillar tripp trapp trull & sushi bäst- mina favoriter.

Så han pratar redan? Det är långt mer än vad Milo gör, han sa paa-paaa ngr ggr för flera månader sen men sen e det inte mkt mer än dadadaa och så skriker han mest, skirker så det skär hål på mina trummhinnor, jag tror jag håller på att bli galen, vt inte vad jag ska göra... säger jag till honom så gap skrattar han bara... Jag har nog banne mig fått för mina synder....



Jag har ridit så länge jag kan minnas men har haft ett uppehåll på 13 år efter olyckan och började då i höstas igen på ridskola där min kusin e lärare å det e sååå kul att sitta på hästryggen igen. Vi kanske ska ta en tur tillsammans ;)

Kram

2010-02-19 @ 18:03:33
URL: http://itapitas.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din sida - den har verkligen potential :)!

2012-10-12 @ 11:15:49
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0