Några sidor kommer det här

Värsta snöfallet på länge.. Är förvånad att snön legat i över 1,5 månader. Vackert & vitt, men nu räcker det eller hur? Vi har mest hållit oss inomhus, passat på att pyssla lite.
Snabbscrappat med barnen bredvid, lycka över att "pilla " med papper & kort!
Elliot hjälper mig att rensa, knycklar sönder det mesta i sin väg. Ett naturligt tillfälle att slänga pappersspill :)



Efter en roterad och tolkad skiss från SWE.



Det var denna med tror jag, nån veckoskiss.



Och så lite hysteriskt lime. Glad att scrappat undan lite halvtrista kort från i somras. Elliot var "tvungen" att få en gäsplo, för det har Thea sen hon var bebis. 
Så, så nu är det snart dags för en "hämtasyrran"-tur i bilen ( jag & Elliot hämtar Thea på förskolan).
Må gott i snön!

Kommentarer
Postat av: Ita

Jag blir så sugen på att scrappa när jag ser dig och alla andras alster, Får inte till det bara... Jäåtte fina var de allihopa. Vi hoppade det huset vi såg uppe hos er, tar nya tag.

Kram

2010-02-03 @ 16:38:32
URL: http://itapitas.blogspot.com
Postat av: Diana - Gravid ♥

Nu har jag publicerat vinnarna på bloggen, kika gärna in! =) Har dessutom lagt ut två nya tävlingar som jag tror kan vara något för dig! Hoppas du får en fin helg. Kram, Diana

2010-02-07 @ 00:41:48
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Superfina!!!

Men, släng inte Elliots pappersspill. Använd det som blev av det till vintage!! ;)



Kram Sofia

2010-02-10 @ 00:06:29
URL: http://fialisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0