Aktivitetslayouter

Theas favoritsysselsättning är att sjunga, det gör hon mest hela tiden. I höstas tog jag några kort när hon satt med sin sångbok i högsta hugg. Här kommer en Lo från detta tillfälle:



Egentligen skulle det vart med en lista över favvosångerna, men jag får väl göra en till längre fram.



Här är hon i full gång med att stalla upp mina gamla My Little Ponys från typ -85, himla kul att ha en massa saker sparat! Försökte få slut på lite stickersark också. Fröken bus var med och scrappade idag, då gäller det att ha koll på vad hon lägger vantarna på ;-) Det är ju inte det hon får greja med utan just det jag håller på med  som är roligt vet ni! Må gott!

Kommentarer
Postat av: Morganagathe

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2010-12-14 @ 15:31:22
URL: http://morganagathe.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0