Ledig friday

Idag är jag ledig men har ändå "studsat upp" vid 07. Det har blivit en vana som förlänger dagen bra!

Stod på altanen och drack morgonkaffe och pratade med Cissi i telefon då jag plötslig kände nåt som kröp i luggen, och sedan in framför glaset på glasögonen- dvs. mellan ögat & glaset.... Sliter av mig brillorna- och vad sitter där om inte en liten "rar" geting.....
Blir så LESS!!!! Varför varför ska de på mig jämt... Jaja denna stack ju inte iaf!

Cissis JackRussell tik fick 3 valpar i går kväll! Dessa ska jag kika på nästa tisdag! Ska bli så skoj! =)

Annars har morgonen vart lugn, msn:at med Malin, ätit banankaka som jag bakade sent igårkväll- och mums vad god!!,  och fotat min orchidé som äntligen blommar efter ett stängellöst år!

orchid
Tyvärr var det lite för kass ljus just nu för att få en fin närbild så ni får hålla till godo med denna!

Sedan blir det besök vid 15-tiden, så nu borde jag åka och handla käk att grilla ikväll, hämta ett paket ( FBKgrej till Emil,  tyvärr inga scrapgrejor..) och göra ett STORSTÄD! Urk!! Jag som fick LO:ideér när John Blund höll sig borta i går kväll. Får se vad det blir av denna dag!!
Kram & trevlig fredag på Er !

Kommentarer
Postat av: Malin

Det har varit en mkt trevlig morgon och förmiddag på jobbet, pratar med dig mycket på msn.. *hihi* spännande spännande! hoppas du får lite tid att pyssla också, så att det inte bara blir städ och tråk! hörs ikväll kanske? angående helgen! *KRAM*

2006-08-04 @ 11:19:40
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Läckert foto!! Låter som en skön start på dagen. Hoppas du hunnit med allt annat utan stress och att det resulterar i en härlig em/kväll med besöket! :-)

2006-08-04 @ 14:28:05
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Tinafina

Nice foto tjejen! Hoppas du får en trevlig kväll!
Kram Tina

2006-08-04 @ 21:32:05
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0