In i dimman ;-)

Just nu känner jag mig lite dimmig, just för att man inte ens hinner det vardagliga..
Detta går ju i perioder såklart, och nu är en sån period, där man åker till jobbet,
kommer hem sent,  äter och kryper till sängs.
UTAN att ha gjort nånting man tycker är kul. BLÄ!!

Idag ska jag ha kurstillfälle nummer två i Stenungsund.
Det är roligt förstås, fast man är ju typ hemma en halvtimma, trekvart innan herrn
i huset ska sova.. Fast imorgon är det fredag, då kan man somna i soffan i lugn & ro
 och ta itu med allt det andra i helgen. Lite helgschema:

* Rensa röran i Sovrummet &  vardagsrummet, som just nu mest består av scrapgrejor,
  högra hörnet av v-rummet,  vänstra delen av soffan och soffbordet samt heeeela
vänstra hörnet är uppbyggt av scrapgrejor.  Nånstans i denna röra ligger ett lackat
chipboard-S som jag letat efter i några dagar...
Kan ju säga att en Feng-Shui-anhängare nog hade fått hjärtstillestånd vid första anblicken!
 
*Planera lite inför Scrappening- Som är nästa helg- och ska bli så kuuuul! 
Ska sortera ut så att jag  inte drar med en massa onödiga grejor, utan saker jag kommer
att SKAPA med!  Hmm, får se hur det går!

*Se till att fixa framkallning på kort, kanske ta med några husbyggarkort, kan ju vara rolig!
Ska testa FRAMKALLA.COM som så många lovordat! Lite lördagsfix med PS så ska det
nog dimpa ner lite roliga bilder i nästa vecka.
Tack Malin för skivan, man kanske skulle retuschera lite på badbilderna ;-) 
Eller INTE!! *Tänker på bikinibilderna med avsmak* 

* Lite vanligt städ
* Träffa Bettan som jag inte sett sen sist, det trista är att det blir allt som oftast en 3-4 veckor
 emellan, det är ju inte klokt! Speciellt inte när man inte bor så himla långt bort,
 fast man jobbar ju olika tider.

Ja om någon orkade läsa hit ner, så är det iallafall dags nu att packa saker för ikväll,
gå ut med komposten, hoppas in i duschen och göra frukost!
Hoppas ni får en härlig torsdag! *Helgen närmar sig!!*
 dimman
Dimman- fast här klarnar det ju upp!

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Oj Maria...det låter som du har fullt upp! Vad kul med kurstillfällena!!
Snaaaaaaaart ses vi vännen!
Kram Tina

2006-10-19 @ 11:51:20
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Anna

Kan rekomenderar Framkalla, snabba är dom också.

Texten verkar försvinna ut till höger under den vita rutan/spalten.

Vi ses om en vecka på Scrappening.

Kramen Anna

2006-10-19 @ 18:52:12
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Morfen

Oj oj oj vad mycket du har på din att-göra-lista! Vad roligt att du ska på Scrappeningen! Jag också. :) Då ses vi! Kramis!

2006-10-19 @ 19:54:35
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Sofia

Huja... Känner igen mig, hinner inget roligt som man vill alls... Tror jag ska ta och följa ditt exempel och packa i ordning lite inför scrappening! Vad kul det ska bli!
Kram Sofia

2006-10-19 @ 20:19:22
Postat av: Annika E

Ta det lite lugnt med röjandet! Stoppa in lite pyssel emellanåt. :-) Kramis!

2006-10-21 @ 09:06:23
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Känner igen mig i din beskrivning av livet... Det är sååå trist när man varken hinner med det man borde, måste eller vill! Hoppas att du hittar en balans i helgen. Om en vecka är vi dääääär och bara njuter istället! :-) Kram Åsa

2006-10-21 @ 10:37:31
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0