Glad Alla Hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtansdag!

Igår var det lite förberedelser- sent ute- jag gjorde kort till våra närmaste släktingar, och efter många turer till köksbordet och grejorna (det var matning, promenader, läggning och en massa bebisgos emellan) så blev 10 kort klara. Enkel design och väldigt lika allt för att det skulle gå fort! Några små rader och så tog jag ett kort på lill-snuffan och skrev ut i plånboksformat, så att alla fick varsitt litet foto i kortet.
   

Jag använde ett mönstrat papper med prickar från Fancy Pants, och ett annat från Autumn Leaves, lite clearstamps, akrylfärg och foamstamps "Love", haftkuddar och magnetic stamps. Så här blev det:
image452

Sent omsider kom vi äntligen oss iväg Thea och jag, det blev en tur till Torp.
Till Emil, som är en gottegris av hög klass- ja, i stil med mig, köpte jag den käcka"ditt" & "mitt"-skålen, som jag ska fylla med godis idag och överlämna när han kommer hem. I morse skickade jag med honom den sötaste lilla Cupcake som jag har gömt i frysen i några dagar, perfekt till kafferasten =)

Handlade lite kläder till T också- TÄNK- nu köper jag storlek 74!! Visst, hon har att växa i, men ändå! Mitt T-klädsdilemms är nu vilken storlek på vår/sommarjacka jag ska köpa till henne... Hon är nu 5 månader och passa perfekt i 68, men ta i juli tex då är hon 10 månader, vad drar hon då ? Blir till att avvakta och kansk etill att köpa mer än en jacka.

En sväng på Panduro blev det med, några toggleslås, om jag får tummen ur att göra halsband nån gång... Har ju sett Malins underbara skapelser =) !   Mina pärlboxar har varit stängda det senaste typ året... Får råda bot på det snart!  I alla fall köpte jag några shabloner och lite tygfärg, får se om det blir några nya kuddfordral till soffan i det närmaste!

Sedan var vi in en snabbis i affären, och till Farmor och sade hej. Pappa kom in och gossade med Thea lite grann, och därefter for vi hemåt. 

Nu är det en liten tjej som vaknar igen- men jag önskar er en härlig ALLA HJÄRTANS DAG
Kram! 

Kommentarer
Postat av: Elin (Asksvart)

Önskar dig en trevlig Alla Hjärtansdag!

2008-02-14 @ 11:54:21
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Malin

hoppas att du också får en härlig alla hjärtans dag - vilka underbart söta kort du gjort!!! och härliga foton på lillfian, hon är ju bara sååå söt! hoppas du kommer igång med dina pärlor, det är ju så roligt när man väl börjar... *kramar*

2008-02-14 @ 11:57:35
URL: http://mallafors.se
Postat av: nancy

tack de samma
Här kommer en Alla Hjätans Dag Kram :)
fina kort ;)

2008-02-14 @ 22:34:28
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0