Tisdagkväll

I dag hade jag en rolig fixardag på jobbet. Humöret på topp och allt varit bra :)  Och solen skiner ju!

Började morgonen med besök hos BM, tänk att det bara är 69 dagar kvar till BF- hur fort har det gått egentligen?!
Du är på dag 211 av 280. (75,4%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar (v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 6 jul 2009
Du har 69 dagar kvar till beräknad förlossning.

*************************************************************************************************************************************
Kvällen har varit lugn, lagat mat & plockat lite och ska hänga tvätt, så skoj  så!
Har inte hunnit packa upp mina scrapgrejor ännu, men det ska jag göra i morgon, spännande att se vad man fick med sig hem från Eventet egentligen!
Så får jag försöka färdigställa projekten också, måste leta lämpliga foton.

Här kommer en snabb LO från i lördags- Theas första trehjulingstur:


Hon tycker det är så härligt att vara ute och greja, kika och bara knalla runt!

Nu är det läggdags igen,
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: malin

ja tänk vad tiden har gått fort... tycker inte det var länge sedan du berättade den stora hemligheten :) layouten är jättefin, lilla skruttan med sin fina cykel... :) kramar

2009-04-29 @ 10:40:40
URL: http://mallafors.se
Postat av: Ita

Åh vad mysigt det låter... jag saknar faktiskt att vara gravid, jag mådde så himla bra psykiskt då ler

Kram

2009-04-29 @ 22:04:41
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Vad spännande, bara 66 dagar kvar nu då.... tills ni får se vad det är för en liten person :)

Underbar LO! Ha en härlig helg i vår-sommar värmen!

Kram kram Erica

2009-05-01 @ 08:41:09
URL: http://ericasscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0