Små lördagsäventyr


Vi började dagen med en tur till en årlig auktion / loppis i närheten. Galet mycket folk- snacka om att loppisar ligger i tiden- de sista 5 åren har det ju blivit tokpoppis!! Emil var på utsidan med barnen medan jag försökte ta mig fram på insidan o kolla läget bland alla saker. Hade nog inte vässat armbågarna nog... Gjorde alltså inga roliga fynd. Vi stannade ca en timma, träffade lite kända ansikten och språkade med dem lite grann. När möbelauktionen började åkte vi hemåt, och jag var glad att jag inte sett nåt att bjuda på. 

Lite lunch och vila, sedan åkte vi ut till Stocken och hälsade på familjen Fors i husvagnen på campingen. Fotbollsmatch, fika och bus på lekplatsen som låg intill, och sedan bjöds det på grillat! Jättemysigt, trevligt med campingliv!


Bustjej som leker i klätterställning

Sedan bar det av hemåt, och lite avkoppling i TV-soffan före läggdags.

*Små söta skatter*

I dag har vi bara softat hemma, kvällen kanske avslutas hos Farfar med grillning tillsammans med kusinerna.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Kada

Vilka gullungar!!! Jag är ledig några dagar nästa vecka, åkter till Skåne nästa helg, men veckan efter är jag hemma så jag hoppas kunna titta till er då. MÅNGA KRAMAR!

2009-07-26 @ 20:53:31
URL: http://webkrypin.blogspot.com
Postat av: Ita

Det var värst vad det verkar var amånga loppisar på Orust. Thea måste vara stolt över sin lillebror, så himla fin!

Kram

2009-07-27 @ 17:40:35
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0