Äntligen fredag :)

Och ledig hela helgen, det känns skönt! Ska försöka göra lite nytta, scrappa och bara njuta av solen =)

Illamåendet från igår håller i med samma symptom, men natten var lugn. Jobbet idag var sådär..Man står frusen, och hungrig och ska göra nytta, när det känns som att man ska kräkas bara man rör sig, men till slut var det dags att gå. Jag tycker mitt jobb är roligt så jag brukar inte räkna ner såhär ;-) 
Fotfarande är det likadant, men lite blåbärssoppa och ett knäckebröd har jag ätit iaf. Och nu ska jag sluta gnälla!!!
******************************************************************************************************************************
Jag shoppade loss lite hos en amerikansk webbshop förut, 2 st Martha Stewart Border Punches som jag sett på ett tag, och som verkar jätteanvändbara! Några stämplar från Penny Black och nått enstaka småkrafs och lim blev det med. Så nu har man ett roligt paket att se fram emot!



Här är den ena, den andra var borttagen nu, så jag hoppas jag fick den sista!!

Nu ska jag se om jag kan scrappa nåt, och kanske packa ur lite ur scrapväskan som stått underhalltrappan sedan 26/4 då jag kom hem från Scrapeventet :) Ooops vad tiden går fort!!

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas att du får en skön ledig helg... det verkar ju bli härligt väder = mysiga stunder utomhus? :) kram på dig - hälsa familjen

2009-05-16 @ 08:03:59
URL: http://mallafors.se
Postat av: Anneli

Det är ju aldrig fel med lite nätshopping! L



Hoppas att du mår bättre idag! Ha en go helg!



krAM Anneli

2009-05-16 @ 09:10:04
URL: http://anneli68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0