Torsdag kväll

Jobbat och sedan hämtat Thea på dagis. Det är lite kul för det är så sällan jag gör det! Idag hade de"Förskolans Dag" så det var en hel del föräldrar och barn på plats, och jag kunde få kaffe & bulle :)

Sedan handlade vi mat och åkte hem. Jag hade mått illa sedan lunch, och fick akuttala med "Örjan"- mindre angenämt med mycket ulkande och fontänspyor. Nu är det bättre, men man undrar ju- har man ätit nåt dåligt? Påminner väldigt mycket om de 2 tidigare matförgiftningar jag haft sista tiden, lite känslig nu med mage och allt verkar det som.

När Thea lagt sig  har jag surfat runt lite, spanar efter en käck vagn mest!

Emil mår bättre men är inte lika rörlig som vanligt och inte heller smärtfri.

Pysselbordet står och samlar damm, men ett litet snabbt kort blev det till T´s kusin för några dagar sedan:


Nu ska jag se om jag kan få i mig något, sedan ska jag bläddra lite i Leilas Country Living som kom häromdagen.

Skönt att det är fredag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla stackare...... Hoppas du mår bättre idag :) ja att ni båda mår bättre :) Ha det gott och ta det lugnt!!! Kram kram Erica

2009-05-15 @ 08:46:17
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

hoppas att du mår bättre... din stackare! kram på dig (jättegulligt kort!!!)

2009-05-16 @ 08:00:51
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0