Fredag igen!

Idag har det varit ganska lugnt här hemma. Thea var med gammelmorbrorn och hans fru på barngrupp, under tiden gjorde jag en kanelbulledeg, så kom Thea hem lagom till att den skulle bakas ut, och samtidigt vaknade givetvis lillebror! Då var det mycket på en gång!! =)

Bullar blev det till slut, ett sjuttiotal, och goda var de också!  

Nu har Thea åkt till mormor över natten, och vi kan göra massor känns det som! Det är faktiskt skillnad på att bara ha en bebis eller en bebis + en 2-åring, det märker man när Thea är på vift!
Skönt med lite lugnare ibland ;-),  en kväll sådär är mysigt, sedan längtar man ju!

Häromkvällen scrappade jag lite när jag kollade på "Bonde..." och det blev om Theas iver att lägga alla slantar hon "hittar" (läs i våra plånböcker, jackor etc) på sin sparelefant, när hon kommer med hundralappar brukar jag knycka tillbaka dem, stygga mamman *fniss*. Jag hoppas hon blir duktig på att spara sen med!


Nu ska jag ta itu med disken, hänga lite tvätt och sedan blir det pizza framför Idol (jag kolla vem som åkte ut förra veckan, för det har jag missat!)  och allmänt stugmys med sprakande brasa.

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0