Tänka sig

Idag passade jag på att scrappa lite medan Thea var på dagis! Gjorde klart 2 st påbörjade och så blev det ytterligare två. Så skönt att bara ha fått pilla lite med sakerna :) Snabbt och enkelt får det vara om man ska få nåt gjort alls- men det passar mig fint just nu!


Elliot för en månad sedan



Liten rufsepella- Emil kallade henne detta när hon hade en "bad hair day" och hon skrattade så hon skrek, därav titeln.



Thea på 2-årsdagen  med sina nya juveler :)



Thea busar med kusin Holly, då går det livat till!

Förutom detta har dagen innehållit dagis, handling, middagslagning, tvätt, bad av barn och diverse andra vardagssysslor. Senare ska jag se om jag kan få beställt tackkort till dopet. Tycker du bilden ett par inlägg tidigare kan funka? Annars har jag klänningen kvar så jag kan ju alltid ta fler!
Hej svejs !

Kommentarer
Postat av: Ita

Åter igen - jag gillar dina LO!!!!! Försöker att tänka på dig när jag själv scrappar, jag behöver oxå göra det enkelt!! och SNABBT framför allt!!!!

Klart du inte ska behöva ta på lilla mannen klänningen igen =)

Kram

2009-11-11 @ 08:55:27
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Yvonne

De är jättefina. Vilka härliga bilder på kusinerna.

Kram

2009-11-11 @ 10:55:10
URL: http://vonnasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0