Dags att packa

mina scrapgrejor, då jag ska göra ett Scrappeningbesök imorgon!

Bestämt mig för bara lördagen, eftersom Elliot är så liten, och man vet ju inte hur nöjd han är :)

Idag kom de sista bilderna från Fuji, jag är lika nöjd med deras leveranser som vanligt!

Jag ska försöka packa lätt, och inte dra med mig en massa onödigt, eftersom det blir barn, barnvagn och baby sitter utöver alla scrapgrejor. OM man hade varit smart och planerat hade man kanske kunnat göra kit att ta med, men det är inte min stil direkt, med planeringen menar jag. *Fniss*
Loppis hade jag väl också tänkt packa med mig- det tänkte jag för 3 år sedan med, och även förra året, men jag har inte lyckats plocka ihop något ännu, så vi får väl se hur det blir med det!

Vem träffar jag där?! Vet att det kommer finnas en massa kända ansikten, så det ska bli så kul!

Nu till packningen och lite fredagsmys och obligatoriska Idol senare i kväll.
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Åh, va kul det låter. Hoppas att du får roligt!

Kram

2009-10-23 @ 22:02:55
URL: http://vonnasscrap.blogspot.com
Postat av: ina

hejsan

hoppas du hade det bra.

var var ni någonstanns?

2009-10-26 @ 10:29:49
Postat av: Ita

du träffad mig, jätte kul att se dig och din lilla pojk!!

Kram

2009-10-27 @ 10:54:17
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0