Onsdag, Scrappening och inför dop

Så var det redan onsdag igen! Himmel vad dagarna går. Här hemma är det lite förkylt på sina håll, och vi hoppas på att det lägger sig då Lilleman ska döpas på söndag. Har fått ordnat ett församlingshem i sista stund, känns skönt för då behöver man inte lägga så mycket krut på att fixa här hemma med stolar och annat. Vi är många i släkten, och det blir lätt fullt trots att vi bara sagt till de allra närmsta i familjen. 

Scrappeningträffen var riktigt trevlig, och Elliot var så snäll! Trots att han bara sov ca 1,5 timmar under vårt besök som varade 10.00-20.30, höll han sig glad och nöjd. Kan bero på att det fanns en hel del glada tjejer som pratade med honom och gärna höll honom :) Jag gjorde 2 enkla layouter. Funderar på att ändra fliken och pynta lite på "Sweethearts"lo:n, men varför inte börja på nåt nytt istället? Har ännu inte packat upp scrapgrejorna så jag får se hur det blir! Roligt var det i af att träffa en massa tjejer jag inte sett på länge! Inspiration insöps och loppispapper och några saker till inhandlades.

Söndagen tillbringades hos min mor med barnen, då min snälla bror mekade med vår bil, tyvärr- speciellt för hans skull, tog det i princip hela dagen... Dessa bilar... På fredag ska jag åka till besiktningen med kärran, nu är alla bromsar bytta och servicen gjord. Skönt! Tack broder ;-)

Dagarna går åt till vardagslivet, att hålla efter tvätt och städning, handla och laga mat, leka med barnen och mysa såklart. Precis som hos alla andra, elelr hur?!

Räknade mina mormorsrutor igår,har gjort runt 60 st och tror att jag bara behöver göra ca 7 st till innan det är dags att fästa alla trådar och montera ihop alltsammans. Så ganska snart bör det vara klart, om ett par veckor eller så, hihi.

Här kommer LO:arna från helgen:


Scraplift



Färgutmaning, tycker titeln blev lite rolig. Vad gör man när det saknas stickers liksom ;)

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Ita

Oj va länge du var kvar med en sån liten kille och jag måste hålla med om han var jätte snäll!! hörde honom inte på hela dagen, bara att han pratade när man gick förbi er.

Kram

2009-10-29 @ 08:04:06
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: elisabethp

En riktig liten smällkaramell du har! Tack för att jag fick klämma på honom lite! Vad bra att du hann scrappa lite på träffen! Det var kul att ses!

kramkram

2009-10-30 @ 09:34:04
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Jättefina LO's du gjort!

Lycka till på dopet!

kram

2009-10-31 @ 08:56:03
URL: http://vonnasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0