Tisdag förmiddag

Först av allt- tack till er som lämnat avtryck här i bloggen! Alltid så roligt att läsa!

Dagarna går så fort!! Inlägget här har ändrats från lördag till söndag till måndag och nu tisdag innan jag blev färdig att skriva och posta det. Datatiden är starkt begränsad, måste se till att få igång min gamla lap top så man kan använda datorn även nere.
 Helgen har varit lugn, trist väder, mest upplagt för inomhusaktiviteter och tänt i kaminen. Fika på vårt "lokala Ullared" i lördags, oj vad många bekanta ansikten vi såg. En snabbis till en liten "hemma-hos-loppis", det enda som kom med hem var en liten keramikuggla för en femma... Lite födelsedagsfirande i söndags, hos mormor som fyllde 82 år, skoj att träffa alla mostrar och morbröder och ett gäng kusiner. Thea fick tyvärr feber på söndag eftermiddag, bara sådär, så det har varit lite sjukstuga här hemma i några dagar, nu är hon feberfri och pigg igen tack och lov!  

Jag scrappade ett kort till mormor, och så blev det en enkel sida på vår lilla dockmamma, annars har det mest blivit virkade mormorsrutor sista veckan.





Nu ska jag ta barnen på en promenad med vagnen och hoppas på att man piggnar till ute i höstkylan!
Ha det gott och tack för ditt "avtryck"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0