Hylla i köket

Hyllan Emil snickrade för ett tag sedan ser ut så här:


Den blev precis som jag ville ha den, himla käckt när man kan beställa så där :)
Inspirerad av hylla från fina butiken, men anpassad och lite ändrad såklart.

Lite bra-att-ha-saker huserar där just nu, nytillskott i form av grytlappar som matchade gardinerna så fint, hittades på loppis i söndags för en tia. Flitigt använd mjölkkanna från Västergården har funnits med de sista 10-12 åren, gillar den massor. 


I morse fann jag denna uppmaning på köksbänken:


Kan bero på att jag är bra på att köpa frukt- men tyvärr inte lika bra på att äta den...
Jag & Thea fick iallafall satt i oss två stycken äpplen, och minskat äppelbeståndet något för denna gång.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fin hylla!!!

Bra där, ät mer frukt!!! ;)



Kram Sofia

2010-03-23 @ 12:41:33
URL: http://www.fialisan.blogspot.com
Postat av: Ita

Tar han beställnigar???

Kram

2010-03-23 @ 19:06:13
URL: http://itapitas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0