6 frågor som jag hittade i

Angelas Blogg . Skojigt! Anta utmaningen att svara på dem du med!

  • Vilken färg använder du allra mest ju nu i ditt skapande?
  • På sista tiden har det vart en del gult, orange & vitt. Övriga färger jag ofta använder är grönt och blått i olika nyanser.

  • Vilken dekoration använder du allra flitigast för tillfället?

  • Har blivit en flitig användare av QK igen, roligt! Annars är det band, brads, chipboard  och smådetaljer.

  • Är du inne i en bra scrap/kortmakar-period? Eller går det lite trögt?

  • Känner att tiden är knapp, så just nu är jag sådär produktiv. Vill så mycket mer!

  • Är det något du saknar materialmässigt sett som du verkligen vill ha?

  • Hmm, är sugen på lite nya dekorationer, men kan inte namnge någon just nu! Borde vara nöjd med det jag har- fast vilken scrappare är det ;-) !!  Sedan är det ju alla NYA papper som kom under mässan- de lockar otroligt mycket!  Papper kan inspirera väldigt  mycket, speciellt när man hittar de perfekta korten till!

  • Brukar du texta själv på dina layouter/kort? Är du nöjd med din handstil?

  • Jag har mer & mer börjat skriva för hand på mina layouter. Är väl inte såå förtjust i min handstil, men den visar ju ändå mig och det är kul att ha att gå tillbaka på, och se hur den ändras! Blir ju helt klart mer personligt när man skriver själv!

  • Är det något som du inte är nöjd med vad det gäller ditt scrappande, som du vill förändra?

  • Skulle önska att jag var lite mer "freestyle-ig", det blir lätt lite för rakt och trist!  Och att jag scrappade mer om "inget speciellt", typ saker jag gillar, minnen som dyker upp etc. Måste ta tag i min BOM också. Sedan kan man ju tycka att man tillbringar SÅ mycket tid framför datorn- tid man kunde haft till att skapa istället, men det kan ju bara man själv ändra på!


    Kommentarer
    Postat av: Emma

    Tack för dina ord i min blogg! Det värmde! Har bestämt mig för att scrappa ett helt album, bara om min lilla Boris! Ska sätta mig någon dag o gå igenom alla bilder som jag har på honom.
    Kram

    2006-08-22 @ 22:27:53
    URL: http://pysslare.blogspot.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0