50-års kort!

kort

Igår kväll åkte jag & mamma till min Faster, Kate, som fyllde 50 år. Tänk vad tiden går!!
Jag snodde ihop ett kort till henne på dagen och det blev som ovan.

 Man ser lite av Cherry Artes nya Tropica-kollektion på det mönstrade pappret. Sedan är det blommor o blad från Prima,  stämpel från Spira och lite annat.  Men vilken prestationsångest man får nu när det finns så otroligt många duktiga kortmakare! ( dem vet ju iochförsig inte min släkt om- men jag gör ju det!!)  I vilket fall som helst uppskattar ju oftast ickescrappande människor att få sånt som är gjort personligt till dem, och så även faster Kate! Det bjöds på jättegod mat, tårtor och allsköns godsaker och trevligt prat med goa folk!

Jag gillar kalas- det är en ypperlig anledning att få träffa släkten samlad!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint kort ju!!!

2006-07-27 @ 14:55:15
Postat av: Tinafina

WOW vilket läckert kort tjejen!!!

2006-07-31 @ 22:48:13
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Olavjohanna

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2010-06-29 @ 13:21:05
URL: http://olavjohanna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0