Bad-vovve!!

mammaTeddan

I förrgår när jag var & badade på Rösselvik hade mamma med Teddy. Han var ju helt tokig den lilla snuffsen... Så fort vi närmade oss  "kanten" mellan berget & vattnet kom han sättande i full galopp och bjäfste. Tvekade lite, vänster-höger-vänster och pluffs rätt ner i plurret! Så simmade han en vända till oss, krafsade helst lite med klorna på en, och sedan upp och samma visa igen. En massa upprepningar skedde, sedan frös han och kröp ihop på handduken för att sola sig torr igen.  
Han ser ju för rolig ut-  när han är dyblöt finns ju vissa liknelser med en liten dränkt råtta =) 

Sedan sa mamma (som f.ö fick ta över Teddan när det inte funkade mella honom & min katt Smilla)
Det var allt tur att du kom till matte, Teddan.... Åh jaaaa lille vännen... TYP.

Those two are meant to B!   Visar kort på både mamma & vovven så kan man inte undgå att se likheten mellan dem- små men tuffa, lite gråblonda och så gosiga bägge två!   (även om det inte är så lätt för andra att se kanske..- jo storleken & hårfärgen då!)

Nog om Teddy och min mamma nu, nu ska jag jobba vidare! Bäst att hålla sig inomhus i denna värmen!
WISH NOT!!!!





Kommentarer
Postat av: Tinafina

Vilka fina kort på din mamma och vovve!!! Jättehärliga! De måst du bara scrappa på vettja!!
KRam Tina

2006-07-09 @ 11:54:55
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0