Härlig Dag!

Solen skiner ( fast vi har dumma, fula träd som dabbar ifall man vill sola på altanen efter kl.16..), det är varmt & härligt!!
Jag har jobbat idag, fast bara mellan 11-15, så det var inte speciellt ansträngande!
Skulle lagt in de nya härliga papprena från Cherry Arte nu, men Azalea ligegr nere så det går inte att komma in i butiken, så det får väl vänta... 
Det ska grillas lite kött och avnjutas med tzatziki & klyftpotatis och lite grönt om den stund, när Emil kommer hem från tomten ( inte han med julklappsäcken alltså!).
Brorsan och hans tjej ringde just och sa att de tittar förbi en sväng, så jag får väl ta av mig bikinin och sätta på mig nåt mer anständigt.

Och jag som tänkt att sätta mig och scrappa lite.... Men det får väl bli tidigt i morgon innan jag åker till stranden i såfall!

Ha det gott, hoppas ni njuter av sommaren!

Kommentarer
Postat av: Tinafina

J-a skit! Jag vill ju så gärna se de nya papprena som du har fått in...men det går ju inte att komma in på din butik! Morr...ja,ja, den som väntar på nåt gott!!!....heter det ju!
ha det gott!
kram T

2006-07-16 @ 22:43:36
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0