I need some help!!!!

maria

Började scrappa denna i fredags kväll,  Paisley-grejorna och det vinröda pappret är från Cherry Artes nya serie East of India. Härliga färger, här har scannern sabbat lite!

OK Hjälp var det!! Jag behöver hjälp med vad jag ska skriva!  Först tänkte jag ha den klassiska "Bakom mina solglasögon" Men sedan blev det ett M som "hoppade" på... Då tänkte jag skriva ner lite egenskaper om mig, men då kom jag inte på några heller..

Nån vänlig själ som har ett tips på vad jag ska skriva/ göra?

Och så fixar jag maten så länge, och kanske kommer på en lösning!  



Kommentarer
Postat av: Tina

Hallåå tjejen!

Jag har det! Skriv om "När jag blickar framåt"...vad du vill med framtiden!!! Bilda familj?, giftemål?, jobb?, hus?, livet?..det tyckte jag var en bra idé till fotot! Väldigt fin lo!!! Hoppas att jag har sått nåt frö hos dig!
Kram Tina

2006-07-16 @ 22:33:23
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej Maria! Superfin LO! Jag gillar Tinas idé! Ha det bra!
Kram Sofia

2006-07-17 @ 07:28:29
Postat av: Malin

jag röstar också på tinas förslag! underbart foto förresten!!!!!!

2006-07-20 @ 22:27:00
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0