Min hemliga "Syster"

cissi
På midsommarafton lekte Emil med sin nya kamera, och tog lite retrobilder på mig & Cissi när vi var på fest hemma hos dem.
Vi har vart vänner sedan de hade sommarstuga nära mitt barndomshem "förr i tiden". Vi var väl ca 6 år när vi började "leka" och sedan blev det mycket hästar, sol & bad och annat skoj under tonåren ** saknar den tiden lite***    Allt var så enkelt då!
Sedan har vi hållt ihop ialla år och är och kommer alltid att vara väldigt när vänner.

Vi varhos ett medium för ett par år sedan, hon sa att vi hade vart systrar i ett tidigare liv i England på 1700-talet. Vi hade växt upp på ett gods på landet och var väldigt välbärgade, det var vackra klänningar, hästdroskor och baler! Jag var storasystern =) Jag kan riktigt se det framför mig....  Kanske det är därför man har en passion för hästar & Storbritannien- trots att jag bara varit på Irland.... ?

Därav texten, och titeln Soul Mates!  Love you darling! 


Kommentarer
Postat av: Tinafina

Åååååh, jag säger bara ååååååh, så fiiint!!!
Kram T

2006-07-14 @ 11:51:32
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Sofia

Snygg LO! Oj, jag skulle inte våga gå till ett medium, men vad roligt det hade varit ändå! Kram Sofia

2006-07-14 @ 19:56:05
Postat av: Marie

supersnygg layout som du gjort!

2006-07-15 @ 17:05:34
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: cissi

Vad fint det blev!! Du är allt för gullig!! Sen att man inte alltid är nöjd med sig själv på kort är en annan femma! puss

2006-07-17 @ 14:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0