Ny ledig dag = FULT väder....

Är det inte underligt, vi har haft superfin väder, riktig badsommar ett litet tag, sedan glömde nog vädergudarna bort hur man gör för nu är det bara halvdant och fult mest hela tiden. Och jag som vill sola & bada- fast det är jag nog inte ensam om!

I eftermiddag ska jag &  Betty Boop åka till Trollhättan. Varför? Ja det kan ju undra!! Jo för att vi ska lyssna på denna sjöngsjungande man: Lars Winnerbäck  Ska bli så kul, var i Lysekil förra sommaren och det var lasse Toppen! Han är grym =) Hoppas att det blir uppehåll iallafall...

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Vad kul! Om ni skall ut och käka i Trollis kan jag VARMT REKOMMENDERA den libanesiska restaurangen!!! Den är suuuuper! Minns dock inte vad den heter..
Kram >T

2006-07-13 @ 10:59:11
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin

Vill följa med!!!!!Han är ju sååå bra!!! De spelade honom precis på radion!!! Ha en RIKTIGT trevlig och mysig och rolig kväll vännen! *kram*

2006-07-13 @ 11:51:53
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabethp

Ha så roligt!! Hoppas vädergudarna är med er!
elisabethp

2006-07-13 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0