OPERATION STORSTÄDNING påbörjas snart...


garderobbordethörnanskrivbordettskrivbordtva

**SKÄMS LITE**

Oj då, hur har det egentligen kunnat bli såhär?

Hade man inte vetat bättre skulle man ju tro att vi haft inbrott hemma.
Typ allt bohag (läs: kläder, tidningar och scrapsaker) är utrivet, slängt här & där och ser rent ut sagt -SHIT ut!!  Tog precis en fotorunda för att skrämma upp mig själv "lite"...  Ska fota NÄR jag är klar också , vilket kommer att dröja ett tag..
TUR att det regnat & är molnigt så att man inte lockas ut!

Jag erbjöd faktiskt Emil att göra iordning vid skrivbordet i sovrummet så jag kan sitta där och scrappa-istället för att inta HELA vardagsrumsbordet- men han tyckte inte det behövdes. Fast det klart- är man osocial innan- vad blir man inte när man sitter i ett annat rum- då kan man verkligen inte umgås!
Hrmm- nämen det kanske är dags att ta tag i Operation Beboeligt hem??! Så kanske jag kan återkomma idag med lite fräscha bilder? Håll tummarna!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du Maria, där har du något att bita i... men jag känner igen det... det händer OFTA att det ser ut så hemma hos oss! *ler* Men oh så skönt när det är färdig städat och snyggt igen... keep up the good work girlie! *kramar*

2006-07-07 @ 09:59:59
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Malin

Hur går det för dig vännen? Städar du så det ryker? Sitter här och genomlider de sista arbetstimmarna... klockan kryper saaaktaaa.... *kram*

2006-07-07 @ 13:49:05
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

FASEN vad skönt att se att andra oxå kan ha det stökigt!!! GÖTT!! Kul att du delar med dig!!!
Kram Tina

2006-07-09 @ 11:53:59
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Septusa

Keep the good works comming.

2008-02-19 @ 02:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0