Scrappat lite mer...

maxrutorcorsaoliviamaria

Istället för att plocka bort scrapgrejorna igårkväll, visste jag ju att jag skulle vara ensam hemma idag =)
Hittade fler kort som legat i högar och STÖRT mig, och beslöt mig för att slänga ihop sidor med dem.
Så här blev det: Den lilla röda blev jag inspirerad av Elisabeth P att göra- hon gjorde en om sin älskade bil på en träff för ett tag sedan. När jag sedan hittade detta 3 år gamla kort på min bil- fortfarande med navkapslar och blank i lacken- måste jag ju bara scrappa bilden för att komma ihåg hurt den HAR sett ut!!
Max-bilderna från i julas,  de på mig & Olivia är exakt ett år gamla. Skönt att ha detta gjort, för snart måste jag röja innan Emil hittar hem från jobbet..






Kommentarer
Postat av: Tina

WOW!!! Vilka fina layouter! Gillar "sommarmys" lon då du har sååå somriga papper!!! Snacka om att du har fått gjort mycket på en dag!
Nä, nu skall jag försöka att få scrappat lite oxå!
Kram på dig vännen!

2006-07-11 @ 20:39:23
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Marie

wow vilka fina layouter du har gjort. Jag gillar verkligen din stil!

2006-07-13 @ 09:14:50
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0