Solig morgon!!

Hej där ute i sommarsolen !
Ännu en sån där dag när man är totalt O-motiverad att ta sig till jobbet....

Men  imorgon och tre dagar till är jag ledig så jag kan stå ut med det, hehe!

Här kommer iallafall en LO som jag gjorde om lite häromkvällen. Svängde till den första på nolltid på scrapträffen i lördags, och det syntes ju om man säger så...
Den skulle handla om tacksamhet, och till min Farmor **älskar, älskar**  har jag alltid känt en sån stor tacksamhet & glädje så det fick bli ett foto på henne och lite text. Nog om den gamla lo:n, här kommer den nya,  väldigt enkel men ändå!

Kommentarer
Postat av: Eskilelina

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-04-26 @ 10:41:28
URL: http://eskilelina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0